Record Details

програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705786/
http://mon.gov.ua/content/Освіта/Діти з особливими потребами/251016/korekciya-4/4-programa-korekcziya-rozvitku.pdf.
 
Title програми з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку»
on programs for correctional and developmental work for the 5-9 classes of special secondary schools for children with developmental delays "Correction of development"
 
Creator Сак, Т.В.
Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Програма з корекційно-розвиткової роботи для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку» розроблена на основі Державного стандарту загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами.
Корекційно-розвитковий зміст програми включає завдання, спрямовані на формування наочно-образного мислення, логічного мислення, довільної уваги, репродуктивної уяви, саморегуляції. Корекційна спрямованість реалізується через добір навчального матеріалу. Посилення мотиваційної
функцій до виконання розвивальних завдань, а відтак і пізнавальної активності, забезпечує введення завдань з навчальних предметів, які в цей час опановують учні на уроках.Корекційно-розвиткова робота, передбачена програмою, спрямована на: виправлення відхилень і порушень когнітивного розвитку; вирішення труднощів розвитку сприймання, уваги, мислення, пам’яті, уяви тощо;розвиток мови та словникового запасу; розвиток вміння уважно сприймати навчальні вимоги та нову інформацію, здатності контролювати свої дії і вчинки, перевіряти результати своєї діяльності; формування навчальної мотивації, цілепокладання, вмінь планувати діяльність, визначати спосіб її виконання, перевіряти отриманий результат, адекватної самооцінки виконуваної діяльності тощо; оптимізацію, стимулювання й розвиток
когнітивної сфери в процесі цілеспрямованої систематичної діяльності.Корекційно-розвиткові заняття з учнями з розвитку когнітивної сфери проводяться у групі та індивідуально.Індивідуальні заняття проводяться з
дітьми, які потребують виконання більшої кількості вправ із застосуванням різних мір допомоги.Програма адресована для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів, спеціальних навчально-виховних комплексів та навчально-
реабілітаційних центрів для дітей з особливими потребами, а також для педагогічних працівників,які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі реалізації інклюзивної практики.
The program of correctional work for 5-9 grades of secondary special schools for children with mental retardation "Correction of development" is developed on the basis of state standard of General secondary education for children with special educational needs. The program content of correctionaldeveloping includes tasks aimed at the formation of visual-figurative thinking, logical thinking, voluntary attention, reproductive imagination, of self-regulation.
The focus correction is implemented through the selection of educational material. Correction and developing work in the program focuses on: correction of abnormalities and disorders of mental development; the problems of perception,
attention, thinking, memory, imagination, etc.; the development of speech and vocabulary; the development of skills closely training requirements and new information, the ability to control their actions and deeds, to test its efficiency; formation of learning motivation, goal setting, planning skills, to determine the order of execution, check the result, adequate self-assessment of the work done,
etc.; optimization, promotion and development of the cognitive process in a systematic purposeful activity.
The development sessions are held with children with developmental delays in groups and individually. Private lessons are conducted with children who need more performance, exercise different degrees of care. The program is aimed for special secondary schools, special educational
facilities and educational and rehabilitation centers for children with developmental delays, as well as for teachers working with children with special educational needs in the process of implementation of inclusive practices.
 
Publisher Міністерство освіти і науки України
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705786/1/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%205-9%20%D0%BA%D0%BB..pdf
- Сак, Т.В. and Прохоренко, Л.І. (2016) on programs for correctional and developmental work for the 5-9 classes of special secondary schools for children with developmental delays "Correction of development" [Teaching Resource]