Record Details

Критерії та показники вимірювання сформованості професійної компетентності кваліфікованих робітників будівельного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705738/
 
Title Критерії та показники вимірювання сформованості професійної компетентності кваліфікованих робітників будівельного профілю
Критерии и показатели измерения сформированности профессиональной компетентности будущих квалифицированных рабочих строительного профиля.
Criteria and indicators for the measurement of professional competence formation of future construction workers.
 
Creator Пятничук, Т.В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
69 Building (construction) trade. Building materials. Building practice and procedure
 
Description Розкрито суть і здійснено теоретичний аналіз критеріїв та показників професійної компетентності майбутніх опоряджувальників будівельних, що є необхідним для визначення рівнів сформованості професійної компетентності робітників.
Раскрыта сущность и осуществлен теоретический анализ критериев и показателей профессиональной компетентности будущих отделочников строительных, что необходимо для определения уровней сформированности профессиональной компетентности рабочих.
Reveals the essence and the theoretical analysis of criteria and indicators of professional competence of future finishers construction that is needed to determine the levels of formation of professional competence of workers.
 
Publisher ТОВ "ІМА-прес"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705738/1/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%97%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Пятничук, Т.В. (2015) Criteria and indicators for the measurement of professional competence formation of future construction workers. Професіне навчання на виробництві (6). pp. 92-97. ISSN 2224-0195