Психолого-педагогічні технології дистанційного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705731/
http://itea-conf.org.ua/2014/ua/ |
|
Title |
Психолого-педагогічні технології дистанційного навчання
Психолого-педагогические технологии дистанционного обучения Psychological and educational technology distance learning |
|
Creator |
Герасименко, І.В.
Галасун, К.І. Глущенко, В.В. |
|
Subject |
004.7 Computer communication. Computer networks
1 Philosophy. Psychology 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Метою дослідження є представлення особливостей використаня психолого-педагогічних технології дистанційного навчання; звертається увага на спеціальні педагогічні технології дистанційного навчання, які грунтуються на компетентістному та особистісно-орієнтованому підходах в освіті.
Целью исследования является представление особенностей использования психолого-педагогических технологии дистанционного обучения; обращается внимание на специальные педагогические технологии дистанционного обучения, основанные на компетентостном и личностно-ориентированном подходах в образовании. The study is presentation features used psychological and educational technology distance learning; Special attention is paid to educational technology distance learning are based on kompetentistnomu and personality-oriented approaches in education. |
|
Publisher |
ITEA-2014
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705731/1/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%BD_%D0%93%D0%BB%D1%83%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Герасименко, І.В., Галасун, К.І. and Глущенко, В.В. (2014) Psychological and educational technology distance learning In: 9 Міжнародна конфереція "Нові інформаційні технології в освіті для всіх" ITEA-2014, м. Київ, Україна, pp. 107-113. |
|