Особливості розвитку методики навчання літератури на початковому етапі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705568/
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/ukrajinska_mova_i_literatura_v_shkoli/t_jacenko_osoblivosti_rozvitku_metodiki_navchannja_literaturi_na_pochatkovomu_etapi/46-1-0-600 |
|
Title |
Особливості розвитку методики навчання літератури на початковому етапі
Особенности развития методики обучения литературы на начальном этапе Features of literature methodology at beginning of its development |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
У статті подано ретроспективний аналіз основних періодів та етапів розвитку методики літератури з обґрунтуванням ролі різних чинників у формуванні системи науково-методичного знання. Розглянуто педагогічні ідеї вітчизняних і зарубіжних методистів, що розкривають ключеві проблеми літературної освіти на початковому етапі її розвитку в змістовному й організаційно-діяльнісному аспектах, та окреслено перспективні тенденції їх подальшого функціонування.
В статье подан ретроспективный анализ основных периодов и этапов развития методики литературы с обоснованием роли разных факторов в формировании системы научно-методических знаний. Рассмотрены педагогические идеи отечественных и зарубежных методистов, которые раскрывают основные проблемы литературного образования на начальном этапе его развития в содержательном и организационно-деятельносном аспектах, и очерчены перспективные тенденции их последующего функционирования. The article deals with the retrospective analysis of main periods and phases of development of literature methodology. It justifies the part of different factors in the scientific methodical system formation. The pedagogical concepts of home and foreign Methodists that establish the main problems of literature education on the beginning of its development in informative and activity aspect have been considered. The perspective trends of concept further functioning have been determined. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705568/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%96.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2014) Features of literature methodology at beginning of its development Українська мова і література в школі, 5 (115). pp. 24-29. |
|