Record Details

Особливості розвитку методики навчання літератури на початковому етапі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705568/
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/ukrajinska_mova_i_literatura_v_shkoli/t_jacenko_osoblivosti_rozvitku_metodiki_navchannja_literaturi_na_pochatkovomu_etapi/46-1-0-600
 
Title Особливості розвитку методики навчання літератури на початковому етапі
Особенности развития методики обучения литературы на начальном этапе
Features of literature methodology at beginning of its development
 
Creator Яценко, Таміла Олексіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті подано ретроспективний аналіз основних періодів та етапів розвитку методики літератури з обґрунтуванням ролі різних чинників у формуванні системи науково-методичного знання. Розглянуто педагогічні ідеї вітчизняних і зарубіжних методистів, що розкривають ключеві проблеми літературної освіти на початковому етапі її розвитку в змістовному й організаційно-діяльнісному аспектах, та окреслено перспективні тенденції їх подальшого функціонування.
В статье подан ретроспективный анализ основных периодов и этапов развития методики литературы с обоснованием роли разных факторов в формировании системы научно-методических знаний. Рассмотрены педагогические идеи отечественных и зарубежных методистов, которые раскрывают основные проблемы литературного образования на начальном этапе его развития в содержательном и организационно-деятельносном аспектах, и очерчены перспективные тенденции их последующего функционирования.
The article deals with the retrospective analysis of main periods and phases of development of literature methodology. It justifies the part of different factors in the scientific methodical system formation. The pedagogical concepts of home and foreign Methodists that establish the main problems of literature education on the beginning of its development in informative and activity aspect have been considered. The perspective trends of concept further functioning have been determined.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705568/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%96.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2014) Features of literature methodology at beginning of its development Українська мова і література в школі, 5 (115). pp. 24-29.