Record Details

Наукова творчість П.К. Волинського, Т.Ф. Бугайко та Ф.Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40-50 -х рр.ХХ ст.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705433/
 
Title Наукова творчість П.К. Волинського, Т.Ф. Бугайко та Ф.Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40-50 -х рр.ХХ ст.
Scientific work on the basis of literature teaching methodology development in 40th-50tn, 20 century
 
Creator Яценко, Таміла Олексіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті акцентовано на значущості проблеми історико-методичних дослідження для модернізації сучасної шкільної літературної освіти. Розглянуто наукові напрями розвитку методики викладання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах наприкінці 40-50-х рр.. ХХ століття. На основі критичного аналізу праць вітчизняних науковців автором науково обґрунтовано методичні концепції та ідеї вчених-педагогів П.К. Волинського, Т.Ф. Бугайко та Ф.Ф. Бугайка в контексті різних підходів до їх використання у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів другої половини ХХ – початку ХХІ століття, що вказує на неперехідність основних тенденцій розвитку методики української літератури.
The present article deals with the significant problem of the historical and methodological investigations for school literature education modernization. Scientific directions of Ukrainian literature teaching methodology in Schools at the end of 40th-50th, 20 century have been considered. The author made attempt to scientifically justify the methodical concepts and ideas of scientists-teachers such as P.K. Volynskyi, T.F. Buhaiko and F.F. Buhaiko on the basis of works of domestic scientists critical analysis. It is shows intransitiveness of the main trends of Ukrainian literature methodology development.
В статье акцентировано на значимости проблемы историко-методических исследование для модернизации современного школьного литературного образования. Рассмотрены научные направления развития методики преподавания украинской литературы в общеобразовательных учебных заведениях в конце 40-50-х гг. ХХ века. На основе критического анализа трудов отечественных ученых автором научно обосновано
методические концепции и идеи ученых-педагогов П.К. Волынского, Т.Ф. Бугайко и Ф.Ф. Бугайко в контексте разных подходов к их использованию в практике работы общеобразовательных учебных заведений второй половины ХХ – начала ХХІ века, который указывает на непереходность основных тенденций развития методики украинской литературы.
 
Publisher Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705433/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%AF%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BB%D0%B8%20%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2014) Scientific work on the basis of literature teaching methodology development in 40th-50tn, 20 century Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні записки", 3. pp. 235-240.