Формування первинного професійного досвіду в технічній діяльності у вихованців позашкільних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705385/
|
|
Title |
Формування первинного професійного досвіду в технічній діяльності у вихованців позашкільних навчальних закладів
Формування первинного професійного досвіду в технічній діяльності у вихованців позашкільних навчальних закладів The formation of primary professional experience in technical activities at pupils of school educational institutions |
|
Creator |
Мачуський, В.В.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У статті викладено інформацію про формування первинного професійного досвіду в технічній діяльності у вихованців позашкільних навчальних закладів. Розглянуті основні його напрямки та етапи. Визначено основні принципи профорієнтаційної роботи з вихованцями гуртків і творчих об’єднань.
В статье представлена информация о формировании первичного профессионального опыта в технической деятельности у воспитанников внешкольных учебных заведений. Рассмотрены основные его направления и этапы. Определены основные принципы профориентационной работы с воспитанниками кружков и творческих объединений. This article contains information about the formation of the primary professional experience in technical students after-school activity in schools. The main directions and stages of his. The basic principles of vocational guidance work with students clubs and art groups. |
|
Publisher |
РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705385/1/Machusky%D1%96_2012_book_1.pdf
- Мачуський, В.В. (2012) The formation of primary professional experience in technical activities at pupils of school educational institutions Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (16). pp. 173-181. ISSN ISBN 978-966-7406-72-1 |
|