Record Details

Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціально-педагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей: методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/705253/
http://www.la-strada.org.ua/ucp_mod_library_view_311.html
 
Title Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціально-педагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей: методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів
Агрессия. Аннексия. Конфликт. Социально-педагогический и психологический ответ на вызовы для детей: методические рекомендации для педагогов дошкольных учебных заведений
Aggression. Annexation. Conflict. Social-pedagogical and psychological response to the challenges for children: guidelines for teachers of preschool education
 
Creator Бойцова, Н. А.
Гелюх, О. М.
Григораш, Т. М.
Дембінська, І. В.
Кам'янська, Н. О.
Левченко, К.Б.
Лисенко, І. П.
Лисенко, С. М.
Малєєва, О. В.
Малєєв, Д.В.
Мікель, М. Ю.
Мороз, Р. А.
Панок, Віталій Григорович
Пелих, М. С.
Поуль, В. С.
Разводова, Т.О.
Тимошенко, Т. А.
Трубавіна, І.М.
Тютюнник, Г. А.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
 
Description Видання містить опис актуальних викликів для розвитку дітей дошкільних навчальних закладів, які пов’язані з адаптацією до нових умов, переживанням стресових ситуацій та травматичним досвідом. У книзі висвітлено рекомендації для педагогів з формування готовності до роботи в екстремальних умовах, організації сприятливого психологічного мікроклімату підтримки, наведено основні питання просвіти для батьків (зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб) щодо допомоги дитині в подоланні психотравматичних подій, стану надмірного психічного напруження і втрати, прийоми ефективного впливу на поведінку дитини та її адаптації до нового місця проживання. Подано програми занять і тренінгів, вправи з окресленої тематики.
Для вихователів, психологів, соціальних педагогів, методистів дошкільних навчальних закладів, студентів вищих навчальних закладів педагогічного, психологічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, батьків, широкого кола громадськості.
Издание содержит описание актуальных вызовов для развития детей дошкольных учебных заведений, связанные с адаптацией к новым условиям, переживанием стрессовых ситуаций и травматическим опытом. В книге освещены рекомендации для педагогов по формированию готовности к работе в экстремальных условиях, организации благоприятного психологического микроклимата поддержки, приведены основные вопросы просвещения для родителей (в том числе из числа внутренне перемещенных лиц) о помощи ребенку в преодолении психотравмирующих событий, состояния чрезмерного психического напряжения и потери, приемы эффективного воздействия на поведение ребенка и его адаптации к новому месту жительства. Подано программы занятий и тренингов, упражнения по обозначенной тематике.
Для воспитателей, психологов, социальных педагогов, методистов дошкольных учебных заведений, студентов высших учебных заведений педагогического, психологического и социального профиля, специалистов общественных организаций, родителей, широкого круга общественности.
The publication contains a description of current challenges for the development of preschool education related to adaptation to the new environment, experience stress and traumatic experiences. The book highlights recommendations for teachers to build readiness to work in extreme conditions of favorable psychological microclimate support are main issues education for parents (particularly among internally displaced persons) to assist the child in overcoming psyhotravmatychnyh events, the state of excessive mental stress and loss, effective techniques influence the child's behavior and adapt it to the new location. Posted employment programs and training exercises on the designated themes.
For educators, psychologists, social workers, trainers pre-schools, university students of pedagogical, psychological and social profile, NGO professionals, parents and the general public.
 
Publisher Агенство "Україна"
 
Contributor Левченко, К.Б.
Панок, Віталій Григорович
Ковальчук, Л.Г.
 
Date 2016
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/705253/1/%D0%90%D0%B3%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%96%D1%8F.%20%D0%90%D0%BD%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%8F.%20%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82.pdf
- Бойцова, Н. А., Гелюх, О. М., Григораш, Т. М., Дембінська, І. В., Кам'янська, Н. О., Левченко, К.Б., Лисенко, І. П., Лисенко, С. М., Малєєва, О. В., Малєєв, Д.В., Мікель, М. Ю., Мороз, Р. А., Панок, Віталій Григорович, Пелих, М. С., Поуль, В. С., Разводова, Т.О., Тимошенко, Т. А., Трубавіна, І.М. and Тютюнник, Г. А. (2016) Aggression. Annexation. Conflict. Social-pedagogical and psychological response to the challenges for children: guidelines for teachers of preschool education [Teaching Resource]