Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705225/
http://ua.appsyjournal.com/issue/2/ |
|
Title |
Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів
Role of the teacher psychological culture in overcoming pupils school failure |
|
Creator |
Кондратенко, Лариса Олександрівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Анотація. У статті аналізуються чинники, які лежали в основі успішності роботи педагогів-новаторів, висловлюється припущення, що ефект подолання шкільної неуспішності педагогами-новаторами досягався не стільки за рахунок ефективних нових методик, скільки був наслідком високої психологічної культури педагогів-новаторів. При цьому психологічна культура розуміється як інтегральне поєднання психологічної компетентності, ціннісно-смислового компоненту (ставлення до людей, світу, власної діяльності) та когнітивної складової (розвитку пізнавальних процесів та рефлексії). В статті доводиться, що всі новатори були психологічно і педагогічно компетентними, вірили в здатність кожної дитини добре вчитися, любили своїх вихованців, постійно самовдосконалювались і стимулювали розвиток учнів. Abstracts. This article analyzes the factors that underlie the success of teachers-innovators, speculate that the effect of overcoming school failure by teachers-innovators achieved not only through effective new techniques, as was the result of high psychological culture of teachers-innovators. This psychological culture understood as integral combination of psychological competence, value-semantic component (towards people of the world, their own activities) and cognitive component (development of cognitive processes and refl ection. It is proved that all innovators were psychologically and educationally competent, believed in the ability of every child to study, love their pupils, and stimulated the development of himself and students. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705225/2/Kondratenko_2_1.pdf
- Кондратенко, Лариса Олександрівна (2015) Role of the teacher psychological culture in overcoming pupils school failure Психологічний часопис, 2 (2). pp. 49-55. |
|