Проектування дидактичних ігрових програм з математики для початкової школи засобами Adobe Flash
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704896/
http://gesj.internet-academy.org.ge/ru/list_artic_ru.php?b_sec=edu&issue=2016-03 |
|
Title |
Проектування дидактичних ігрових програм з математики для початкової школи засобами Adobe Flash
Проектирование дидактических игровых программ по математике для начальной школы средствами Adobe Flash Designing of didactic game programs in mathematics for primary school using Adobe Flash |
|
Creator |
Пушкарьова, Т.О.
Рибалко, О. О. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education 51 Mathematics |
|
Description |
В статті розглянута актуальність створення дидактичних ігрових програм для початкової школи засобами AdobeFlash. Показана можливість створення електронних освітніх ресурсів з математицки для початкової школи в програмі AdobeFlash CS 3 Professional на прикладах дидактичних ігрових програм «Спортивна математика», «Геометричні розмальовки» і «Геометричний конструктор», створених авторами статті. Для того, щоб створювати електронні дидактичні ігри, що відповідають сучасним вимогам, не обов'язково досконало знати мови програмування. Достатньо уміти працювати в програмі AdobeFlashи мати хороші методичні рекомендації з покроковим алгоритмом створення тієї або іншої дидактичної гри. Використовуючи програму Adobe Flash, вчитель зможе самостійно моделювати дидактичні ігри для молодших школярів, враховуючи особливості учнів класу.
В статье рассмотрена актуальность создания дидактических игровых программ для начальной школы средствами AdobeFlash. Показана возможность создания электронных образовательных ресурсов по математике для начальной школы в программе AdobeFlash CS 3 Professional на примерах дидактических игровых программ «Спортивная математика», «Геометрические раскраски» и «Геометрический конструктор», созданных автором статьи. Для того, чтобы создавать электронные дидактические игры, отвечающие современным требованиям, не обязательно в совершенстве знать языки программирования. Достаточно уметь работать в программе AdobeFlashи иметь хорошее методическое пособие с пошаговым алгоритмом создания той или другой дидактической игры. Используя программу AdobeFlash, учитель сможет самостоятельно моделировать дидактические игры для младших школьников, учитывая особенности учеников класса. The article discusses the relevance of the didactic game programs for elementary school Adobe Flash means. The possibility of creation of electronic educational resources in mathematics for elementary school program Adobe Flash CS 3 Professional on the examples of didactic game programs "Sport mathematics", "Geometric coloring" and "Geometric designer" created by the author. In order to create electronic educational games, it’s not so necessary to have an excellent knowledge of programming languages. It is enough to be able to work in the program Adobe Flash have a good handbook with step by step algorithm for the creation of one or other of the didactic games. Using Adobe Flash program, the teacher will be able to model their own educational games for younger students, given the peculiarities of the class students. |
|
Publisher |
Грузинський Технічний Університет
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704896/1/2749.pdf
- Пушкарьова, Т.О. and Рибалко, О. О. (2016) Designing of didactic game programs in mathematics for primary school using Adobe Flash Education Science and Psychology, 2 (39). pp. 67-73. ISSN 1512-1801 |
|