Record Details

Організація просторово-предметного компонента освітнього середовища як одна з умов розвитку просторового орієнтування дошкільників з обмеженими розумовими можливостями

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11359/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ooop_2013_4(1)__17.pdf
 
Title Організація просторово-предметного компонента освітнього середовища як одна з умов розвитку просторового орієнтування дошкільників з обмеженими розумовими можливостями
Organization of space-objective component of the educational environment as a requirement of development of spatial orientation of preschool children with intellectual disabilities
Организация пространственно-предметного компонента образовательной среды как одно из условий развития пространственной ориентировки дошкольников с ограниченными умственными возможностями
 
Creator Бобренко, Інна Всеволодівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті розглядається проблема організації просторово-предметного компонента освітнього середовища в спеціальних дошкільних навчальних закладах, як однієї з умов розвитку просторового орієнтування дошкільників з обмеженими розумовими можливостями засобами фізичного виховання.
The problem of the organization of space-substantive component of the educational environment in a special pre-school education, as one of the conditions for the development of spatial orientation of preschool children with intellectual disabilities by means of physical education.
В статье рассматривается проблема организации пространственно-предметного компонента образовательной среды в специальных дошкольных учебных заведениях, как одного из условий развития пространственной ориентировки дошкольников с ограниченными умственными возможностями средствами физического воспитания.
 
Publisher Імекс-ЛТД
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11359/1/%D0%91%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%92.%20%D0%9E%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%20%D0%B7%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>) (2013) Organization of space-objective component of the educational environment as a requirement of development of spatial orientation of preschool children with intellectual disabilities Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (4). pp. 120-127. ISSN 978-966-189-232-2