Record Details

Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22613/
 
Title Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті
 
Creator Антонюк, Д. С.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Description MBA-програм, у вищих навчальних закладах, в цілях проведення наукових досліджень та в якості платформи проведення змагань та олімпіад. Розвиток інформаційно-
комунікаційних технологій, що обумовлює зниження витрат на придбання, розробку та
підтримку програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування, дає змогу
очікувати поширення використання таких комплексів та їх експансію в нові галузі
застосування. Динамізм галузі розробки та використання бізнес-симуляцій робить
можливим лише аналіз тенденцій розвитку програмно-імітаційних комплексів
економічного спрямування, розробку гіпотез щодо перспективних галузей застосування
таких програмно-імітаційних комплексів та спостереження процесів розвитку і
адаптації продуктів та сервісів провідних гравців даного ринку. Наведено конкретні
приклади використання програмно-імітаційних комплексів у вищих навчальних закладах
зарубіжжя. Здійснено систематизацію розглянутих програмно-імітаційних комплексів.
З’ясовано, що програмно-імітаційні комплекси економічного спрямування (бізнес-
симуляції) дають змогу доповнити традиційні методи викладання та забезпечити
формування економічних компетентностей спеціалістів різних галузей. Зарубіжний досвід
використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування може
служити основою для формування підходів до впровадження даного засобу навчання та наукових досліджень у навчальних та наукових закладах України.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22613/1/140-153.pdf
Антонюк, Д. С. (2016) Зарубіжний досвід використання програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування в освіті. Інформаційні технології в освіті (2(27)). pp. 140-153. ISSN 1998-6939