Діагностичні критерії розвитку і блокади особистісної самодетермінації учнів старшого шкільного віку
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704975/
|
|
Title |
Діагностичні критерії розвитку і блокади особистісної самодетермінації учнів старшого шкільного віку
Diagnostic criteria of the development and blockade of the self-determination of students high school age |
|
Creator |
Мар’яненко, Л.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
В тезах визначається поняття самодетермінації, надається його психологічна структура, види, типи. Описуються методи емпіричного дослідження. представлені результати факторного аналізу.
In the paper defines the concept of self-determination, given his psychological structure, species, types. The methods of empirical research, results of factor analysis are described in the theses. |
|
Publisher |
Holy Cross University, Faculty of Liberal Arts and Education
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704975/1/Kielce_2016.pdf
- Мар’яненко, Л.В. (2016) Diagnostic criteria of the development and blockade of the self-determination of students high school age In: International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences Holy Cross University, Faculty of Liberal Arts and Education, м. Кельце, Польща, pp. 46-49. |
|