Record Details

Психология и педагогика труда личности: основы создания материальных и духовных ценностей

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704953/
 
Title Психология и педагогика труда личности: основы создания материальных и духовных ценностей
Психологія та педагогіка праці особистості: засади створення матеріальних і духовних цінностей
Pedagogy and psychology of a personality labor: principles of creating material and spiritual values
 
Creator Рибалка, В.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
33 Economics. Economic science
 
Description Главная цель пособия - дать читателям научное представление об основных понятиях современной психологии и педагогики труда, сформировать содержательные установки и ориентиры, необходимые для организации психологического обеспечения трудовой деятельности и профессиональной подготовки украинского рабочего к созданию материальных и духовных ценностей. Пособие построено на принципах личностного подхода, который предусматривает понимание рабочего как личности, которая имеет огромный духовный, творческий, производительный, инновационный потенциал. Этот подход базируется на использовании понятия психологической структуры личности профессионала как основы проведения всех необходимых мер по професиографии, профориентации, отбору и подбору кадров, работы с персоналом, профессиональному обучению и воспитанию, формированию профессионального мастерства, повышению эффективности профессиональной деятельности работника. В пособии представлена характеристика способностей личности к трудовой деятельности как родового свойства человека и его развития у ребенка в процессе игры, учебы и трудовой подготовки на уровне одаренности и у взрослого - путем осуществления на уровне профессионального мастерства и таланта работника. Пособие предназначено для педагогических работников общеобразовательных учебных заведений, мастеров производственного обучения профессионально-технических учебных заведений, студентов, преподавателей, практических психологов, руководителей высших учебных заведений, слушателей институтов последипломного образования. Может быть полезным для работников органов государственной власти и местного самоуправления, представителей отраслевых профсоюзов, предприятий государственной и негосударственной форм собственности, служащих и работодателей.
Головна мета посібника - дати читачам наукове уявлення про основні поняття сучасної психології і педагогіки праці, сформувати змістовні установки і орієнтири, необхідні для організації психологічного забезпечення трудової діяльності та професійної підготовки українського робітництва до створення матеріальних і духовних цінностей. Посібник побудований на принципах особистісного підходу, який передбачає розуміння робочого як особистості, яка має величезний духовний, творчий, продуктивний, інноваційний потенціал. Цей підхід базується на використанні поняття психологічної структури особистості професіонала як основи проведення всіх необхідних заходів щодо професіографіі, профорієнтації, відбору та підбору кадрів, роботи з персоналом, професійного навчання і виховання, формування професійної майстерності, підвищенню ефективності професійної діяльності працівника. У посібнику подано характеристику здібностей особистості до трудової діяльності як родового властивості людини і його розвитку у дитини в процесі гри, навчання і трудової підготовки на рівні обдарованості і у дорослого - шляхом здійснення на рівні професійної майстерності і таланту працівника.
Посібник призначений для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів, студентів, викладачів, практичних психологів, керівників вищих навчальних закладів, слухачів інститутів післядипломної освіти. Може бути корисним для працівників органів державної влади та місцевого самоврядування, представників галузевих профспілок, підприємств державної та недержавної форм власності, службовців і роботодавців.
The main purpose of this manual is to provide readers with scientific understanding of the basic concepts of modern psychology, pedagogy of labor, to generate substantial purposes and benchmarks necessary to organize psychological support of labor activity and professional preparation of a Ukrainian worker to create material and spiritual values. The manual is based on the principles of a personal approach, which provides an understanding of a worker as a person who has great spiritual, creative, productive and innovative potential. This approach is based on the use of the concept of psychological structure of a professional’s identity as the basis of all necessary measures on job specification, career counseling, selection and recruitment, personnel work, vocational training and education, development of professional skills, improvement of the efficiency of an employee professional activity. The manual presents the individual characteristics of ability to work as a generic property of a person and its development in a child through play, learning and labor training at the level of giftedness, and in an adult - through the implementation at the level of professional skills and an employee talent.
For pedagogical staff of secondary schools, industrial training masters in vocational education institutions, students, teachers, practical psychologists, heads of higher educational institutions, students of the Institute of Postgraduate Education. It may be useful for state and local authorities stuff, representatives of trade unions, enterprises of state and private forms of ownership, employees and employers.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine
 
Date 2015
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704953/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%B5%20%D0%A0%D1%8B%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B0%202015.pdf
Рибалка, В.В. (2015) Pedagogy and psychology of a personality labor: principles of creating material and spiritual values Institute of Gifted Child of NAPS of Ukraine. (Unpublished)