Визначення готовності до навчально-професійної діяльності як засіб забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704782/
|
|
Title |
Визначення готовності до навчально-професійної діяльності як засіб забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді
Determining readiness for educational-professional activities as a means of professional self-determination of students |
|
Creator |
Гриценок, Л.І.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
|
|
Description |
Застосування комплексної методики визначення готовності до навчально-професійної діяльності допомагає учням своєчасно виявляти проблемні зони в готовності до набуття професійної освіти, перевизначаючи їх в ресурсні «зони росту», що підвищує мотивацію до самовдосконалення, робить процес професійного самовизначення старшокласників більш усвідомленим, підвищує шанси на успішну адаптацію до професійного навчання.
An integrated methodology for determining readiness for educational- professional activities helps students promptly identify problem areas in readiness for professional education, defining them as resource "growth zone", which increases the motivation for self-improvement, makes professional self-determination more aware, improves the chances of successful adapting to vocational training. |
|
Publisher |
Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704782/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%9B%20%D0%86%20%D0%92%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%93%D0%94%D0%9D%D0%9F%D0%94%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1%20%D0%97%D0%9F%D0%A1%D0%A3%D0%9C%20_%20%D0%A5%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%96%D0%B2%2014-15%20%D0%B6%D0%BE%D0%B2%202016.pdf
- Гриценок, Л.І. (2016) Determining readiness for educational-professional activities as a means of professional self-determination of students In: Пріоритетні наукові напрямки педагогіки і психологи: від теорії до практики: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 14-15 жовтня 2016 р.) Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», м. Харків, Україна, pp. 10-14. |
|