Інноваційна гра як засіб забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704766/
|
|
Title |
Інноваційна гра як засіб забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді
Innovative game as a means of professional self-determination of students |
|
Creator |
Гриценок, Л.І.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Вирішення завдання налагодження не ситуативної, а системної діяльності школи в сфері забезпечення професійного самовизначення учнів потребує релевантних засобів. Таким засобом може виступати інноваційна гра. Інноваційна гра "вирощена" на основі більш складної організаційно-діяльнісної гри і є формою спільної діяльності для вироблення нового знання, нових способів організації, самовизначення учасників, розкриття їх творчого потенціалу. Systemic activities school in the area of professional self-needs students relevant tools. The innovative game can be such a tool . Innovative Game, based on a more complex organizational-activity games, a is a form of joint activity for develop new knowledge, new ways of organizing, identifying participants, contributing disclosure of their creative potential. |
|
Publisher |
Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704766/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%97%D0%9E%D0%86%D0%9F%D0%9F%D0%9E_18-19%20%D0%B6%D0%BE%D0%B2%202016.docx.pdf
- Гриценок, Л.І. (2016) Innovative game as a means of professional self-determination of students In: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю з теми «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти», 18-19 жовтня 2016 року, м. Запоріжжя Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. |
|