Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті формування смислів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704761/
|
|
Title |
Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті формування смислів
Professional self-determination of students in the formation context of meaning |
|
Creator |
Гриценок, Л.І.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
|
|
Description |
Процес професійного самовизначення не обмежується інформуванням, діагностикою та добором прийнятного варіанту подальшого профілю навчання чи професійного напряму, а переакцентовується на смислоутворення. Виховна задача – допомогти відрефлексувати хотіння, бажання, емоції учня, посилити силу цього переживання, надавши йому стійкості, спрямованості на об’єкт і перетворивши в особистісний смисл.
The process to professional self-definition is not limited a informing a diagnosing and a selection of suitable options for further study profile or professional profile directly, and focuses to shaping self-meaning. The educational task - to help understand the desires, desires, emotions of disciple, enhanced the strength of this experience, giving it stability, focus on the it's, to creating personal meaning . |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704761/2/%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%BB.%D1%96.%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9F%D0%A1%D0%A3%D0%9C%D0%9A%D0%A4%D0%A1%2012%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20-2014.pdf
- Гриценок, Л.І. (2014) Professional self-determination of students in the formation context of meaning In: Актуальні проблеми психології обдарованості та творчості: новітні розробки українських вчених: матеріали Міжнародної наукової конференції Інститут обдарованої дитини, м. Київ, Україна, pp. 96-98. |
|