Record Details

Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті формування смислів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704761/
 
Title Професійне самовизначення учнівської молоді в контексті формування смислів
Professional self-determination of students in the formation context of meaning
 
Creator Гриценок, Л.І.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description Процес професійного самовизначення не обмежується інформуванням, діагностикою та добором прийнятного варіанту подальшого профілю навчання чи професійного напряму, а переакцентовується на смислоутворення. Виховна задача – допомогти відрефлексувати хотіння, бажання, емоції учня, посилити силу цього переживання, надавши йому стійкості, спрямованості на об’єкт і перетворивши в особистісний смисл.
The process to professional self-definition is not limited a informing a diagnosing and a selection of suitable options for further study profile or professional profile directly, and focuses to shaping self-meaning. The educational task - to help understand the desires, desires, emotions of disciple, enhanced the strength of this experience, giving it stability, focus on the it's, to creating personal meaning .
 
Publisher Інститут обдарованої дитини
 
Date 2014
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704761/2/%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%BB.%D1%96.%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9F%D0%A1%D0%A3%D0%9C%D0%9A%D0%A4%D0%A1%2012%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20-2014.pdf
- Гриценок, Л.І. (2014) Professional self-determination of students in the formation context of meaning In: Актуальні проблеми психології обдарованості та творчості: новітні розробки українських вчених: матеріали Міжнародної наукової конференції Інститут обдарованої дитини, м. Київ, Україна, pp. 96-98.