Record Details

Досвід початкового аналізу чинників підвищення ефективності викладання риторикознавчих дисциплін у вищій школі України на основі компетентнісного підходу: вітчизняні завдання та європейська практика

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704754/
 
Title Досвід початкового аналізу чинників підвищення ефективності викладання риторикознавчих дисциплін у вищій школі України на основі компетентнісного підходу: вітчизняні завдання та європейська практика
Опыт начального анализа факторов повышения эффективности преподавания риториковедческих дисциплин в высшей школе Украины на основе компетентностного подхода: отечественные задачи и европейская практика
The Experience of Incipient Analyzing the Factors of Increasing the Efficiency of Teaching Rhetorical Subjects at Higher School of Ukraine on the Basis of Competence Approach: Domestic Tasks and European Practical Experience
 
Creator Щербакова, Олена Анатоліївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті окреслено важливі чинники підвищення ефективності викладання риторикознавчих дисциплін у вищій школі України на основі компетентнісного підходу. Зауважено на складових вітчизняних завдань та європейської практики з огляду на початковий аналіз визначеної проблематики. В обґрунтуваннях положень враховано досвід участі авторки у Міжнародній конференції „Риторика в Європі” (Саарбрюккен, 9–13 жовтня 2013 р.) та інших науково-методичних заходах. Робота виконана у рамках тематики VІIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору” (Київ, 28–30 листопада 2013 р.) за напрямом „Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі”.
В статье выделены важные факторы повышения эффективности преподавания риториковедческих дисциплин в высшей школе Украины на основе компетентностного подхода. Обращено внимание на составляющие отечественных задач и европейской практики с учётом начального анализа данной проблематики. В обоснованиях учитан опыт участия автора в Международной конференции „Риторика в Европе” (Саарбрюккен, 9–13 октября 2013 р.) и других научно-методических мероприятиях. Работа выполнена в рамках тематики VІIІ-й Международной научно-практической конференции „Высшее образование Украины в контексте интеграции в европейское образовательное пространство” (Киев, 28–30 ноября 2013 р.) по направлению „Болонский процесс и перспективы развития высшего образования в Украине, Европе и мире”.
The article is focused on the important factors of increasing the efficiency of teaching rhetorical subjects at higher humanitarian school of Ukraine on the basis of competence approach. The author of the article highlights the constituents of domestic tasks and European practical experience taking into consideration the incipient analysis of the problem under investigation. The author’s experience of taking part in the International Conference “Rhetoric in Europe” (Saarbrücken, 9th–13th October, 2013) and other conferences is taken into account in the argumentation of the theses. The research is fulfilled on the basis of the 8th International Scientific and Practical Conference “Higher Education of Ukraine in the Context of Integrating into the European Educational Area” (Kyiv, 28th–30th November, 2013) in the direction of “Bologna Process and the prospects of Higher Education Development in Ukraine, Europe and the world”.
 
Publisher Гнозис
 
Contributor Маноха, І.П.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704754/1/PDF%D0%A9%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%94%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB_%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%86_2013.pdf
- Щербакова, Олена Анатоліївна (2013) The Experience of Incipient Analyzing the Factors of Increasing the Efficiency of Teaching Rhetorical Subjects at Higher School of Ukraine on the Basis of Competence Approach: Domestic Tasks and European Practical Experience Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – Т. ІІ (44): Темат. вип. “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього процесу”, 1 (31). pp. 485-500. ISSN 978-966-8840-94-4(2)