Record Details

Актуальність застосування електронних соціальних мереж у роботі зі школярами, які мають функціональні обмеження

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704749/
 
Title Актуальність застосування електронних соціальних мереж у роботі зі школярами, які мають функціональні обмеження
Relevance of electronic social networks application working with pupils with functional disabilities
Актуальность применения электронных социальных сетей в работе со школьниками, имеющими функциональные ограничения
 
Creator Коваленко, В.В.
Коваленко, О.М.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У публікації проаналізовано наукову літературу і державні документи щодо особливостей навчання школярів, які мають функціональні обмеження. Розглянуто основні поняття і терміни щодо проблематики дослідження. Проаналізовано наукові публікації вітчизняних і зарубіжних учених щодо застосування електронних соціальних мереж у навчально-виховному процесі. Описано різновиди електронних соціальних мереж, які доцільно застосовувати у роботі зі школярами, зокрема, які мають функціональні обмеження. Визначено, що використання в навчально-виховному процесі електронних соціальних мереж частково розв’яже проблеми школярів з функціональними обмеженнями, зокрема, у навчанні (виконання домашніх завдань, залучення до участі у шкільних заходах,
спілкуванні з однолітками й учителями тощо).
In the article the scientific literature and government documents related to teaching pupils with functional disabilities is analyzed. There are considered the main concepts and terms regarding the problems of the study. Scientific publications of native and foreign researchers
concerning application of electronic social networks in teaching and educational process are analyzed. It is described the types of electronic social networks appropriate to apply working with pupils, in particular, who have functional disabilities. It has been determined that the use of electronic social networks in teaching and educational process can help the pupils with functional
disabilities in their study (doing homework, engage to participation in school activities, communication with peers and teachers, etc.).
В публикации осуществлен анализ научной литература и государственных документов об особенностях обучения школьников, имеющих функциональные ограничения. Рассмотрены основные понятия и термины по проблематике исследования.
Проанализированы научные публикации отечественных и зарубежных ученых по применению электронных социальных сетей в учебно-воспитательном процессе. Описаны разновидности электронных социальных сетей, которые целесообразно применять в работе со школьниками, в частности, которые имеют функциональные ограничения. Определено,что использование в учебно-воспитательном процессе электронных социальных сетей
частично решит проблемы школьников с функциональными ограничениями, в частности, в обучении (выполнение домашних заданий, привлечение к участию в школьных мероприятиях, общении со сверстниками и учителями и т. д.).
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704749/1/Kovalenko%20V_Kovalenko%20O.pdf
- Коваленко, В.В. and Коваленко, О.М. (2015) Relevance of electronic social networks application working with pupils with functional disabilities Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (50). pp. 34-49. ISSN 2076-8184