Record Details

Застосування технології імітаційно-ігрового навчання в ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704644/
 
Title Застосування технології імітаційно-ігрового навчання в ПТНЗ
Использование технологии имитационно-игрового обучения в ПТУЗ
Application of simulation-game training in vocational schools
 
Creator Слатвінська, О.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Однією з найважливіших проблем сучасної професійно-технічної освіти є пошуки ефективних шляхів і засобів розвитку особистості учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ).Мета професійної освіти – не просте оволодіння учнями певною сумою знань, а виховання життєво активних, гуманістично спрямованих громадян України, які б у своїй життєдіяльності керувалися національними та світовими духовними цінностями. Ігрове навчання – це система взаємопов’язаних елементів, які являють собою комплекс виборчого залучення складових, де взаємодіяльність і взаємовідношення набувають характер взаємного сприяння компонентів, направлених на досягнення запланованого дидактичного результату.
Одной из важнейших проблем современной профессионально-технического образования является поиск эффективных путей и средств развития личности учащихся профессионально-технических учебных заведений (ПТУ) .Цель профессионального образования - не просто овладение учащимися определенной суммой знаний, а воспитание жизненно активных, гуманистически направленных граждан Украины, которые бы в своей жизнедеятельности руководствовались национальными и мировыми духовными ценностями. Игровое обучение - это система взаимосвязанных элементов, которые представляют собой комплекс избирательного привлечения составляющих, где взаемодияльнисть и взаимоотношения приобретают характер взаимного содействия компонентов, направленных на достижение запланированного дидактического результата.
One of the major problems of modern vocational education is the search for effective ways and means of personal development of students of vocational education (VET) .Meta professional education - not just students mastering a certain amount of knowledge, and vital education of active, directed humanistic citizens of Ukraine his life would have guided national and world spiritual values. Learning Game - a system of interrelated elements that are complex electoral involvement of constituents where vzayemodiyalnist relationship and acquire the character of mutual assistance components aimed at achieving the intended result didactic.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704644/1/%D0%A1%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B2%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%B7%D0%B2%D1%96%D1%82%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%202016.pdf
- Слатвінська, О.А. (2016) Application of simulation-game training in vocational schools In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання:матеріали Всеукраїнської науково - практичної конференції (м. Київ, 7, 19 квітня 2016 р.) ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 90-92.