До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11109/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11109 |
|
Title |
До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»
To the definition of “methods of using ICT in education” |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
Словак, К. І. Мерзликін, О. В. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37 Education |
|
Description |
У науково-педагогічних джерелах відсутнє усталене визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті», саме тому метою даної роботи є спроба сформулювати визначення цього поняття на основі аналізу тлумачень поняття «методика» у різних галузях науки. Зазначено, що методику використання ІКТ в освіті можна описати на трьох рівнях: рівень моделювання, рівень проектування та рівень реалізації.
There is not established definition of “methods of using ICT in education” in scientific and pedagogical sources. That’s why the aim of this work is attempt to define this term basing on analysis of interpretations of term “methods” in different branches of science. There is noticed that methods of using ICT in education can be described on three levels: level of modeling, level of designing and level of realization. |
|
Publisher |
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11109/1/19.pdf
- Семеріков, С.О., Словак, К. І. and Мерзликін, О. В. (2015) To the definition of “methods of using ICT in education” In: Хмарні технології в сучасному університеті (ХТСУ-2015) Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м.Черкаси, Україна, pp. 46-47. |
|