Record Details

До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11109/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11109
 
Title До визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті»
To the definition of “methods of using ICT in education”
 
Creator Семеріков, С.О.
Словак, К. І.
Мерзликін, О. В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37 Education
 
Description У науково-педагогічних джерелах відсутнє усталене визначення поняття «методика використання ІКТ в освіті», саме тому метою даної роботи є спроба сформулювати визначення цього поняття на основі аналізу тлумачень поняття «методика» у різних галузях науки. Зазначено, що методику використання ІКТ в освіті можна описати на трьох рівнях: рівень моделювання, рівень проектування та рівень реалізації.
There is not established definition of “methods of using ICT in education” in scientific and pedagogical sources. That’s why the aim of this work is attempt to define this term basing on analysis of interpretations of term “methods” in different branches of science. There is noticed that methods of using ICT in education can be described on three levels: level of modeling, level of designing and level of realization.
 
Publisher Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11109/1/19.pdf
- Семеріков, С.О., Словак, К. І. and Мерзликін, О. В. (2015) To the definition of “methods of using ICT in education” In: Хмарні технології в сучасному університеті (ХТСУ-2015) Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, м.Черкаси, Україна, pp. 46-47.