Record Details

Толерантність як підхід до розгляду ідей В.О. Сухомлинського про дитину

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10863/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10863
 
Title Толерантність як підхід до розгляду ідей В.О. Сухомлинського про дитину
Толерантность как подход к рассмотрению идей В.А. Сухомлинского о ребенке
Tolerance as an approach to the ideas of VA Sukhomlynsky the child
 
Creator Сухомлинська, Ольга Василівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
93/94 History
 
Description В статті розкривається сучасне розуміння поняття "толерантність" як наукової категорії, як складової педагогічної ідеології, як етичної цінності; доводиться правомірність його застосування як дослідницького підходу до аналізу спадщини В.О. Сухомлинського через характеристику ставлення тогочасного суспільства, школи, учителів до Іншого - дітей з відхиленнями, затримкою у розвитку, з різними недоліками, до яких виявлялися різні види і форми інтолерантності, проти яких виступав педагог. Висвітлено гуманістичні шляхи, засоби і методи, застосовувані Сухомлинським, що були спрямовані на толерантні всебічну підтримку таких дітей, їхню позитивну соціалізацію через інклюзію.
В статье раскрывается современное понимание понятия "толерантность" как научной категории, как составляющей педагогической идеологии, как этической ценности; приходится правомерность его применения как исследовательского подхода к анализу наследия В.А. Сухомлинского через характеристику отношения тогдашнего общества, школы, учителей к другому - детей с отклонениями, задержкой в развитии, с различными недостатками, к которым оказывались различные виды и формы интолерантности, против которых выступал педагог. Освещены гуманистические пути, средства и методы, применяемые Сухомлинским, которые были направлены на толерантные всестороннюю поддержку таких детей, их позитивную социализацию через инклюзии.
In the article the modern understanding of the term "tolerance" as a scientific category as part of educational ideology as ethical values; have the legality of its use as a research approach to the analysis of heritage V. Sukhomlynsky through characteristic attitudes of contemporary society, schools and teachers to the other - children with disabilities, delay in development, with various shortcomings, which were found different types and forms of intolerance against whom spoke teacher. Deals humanistic ways, means and methods used Sukhomlinsky that were tolerant aimed at comprehensive support these children, their socialization through positive inclusion.
 
Publisher ФОП Жовтий О.О.
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10863/1/%D0%9E.%D0%92.%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202015%20%D0%90%D0%BB%D1%8C%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%85.pdf
- Сухомлинська, Ольга Василівна (2015) Tolerance as an approach to the ideas of VA Sukhomlynsky the child Історико-педагогічний альманах, 1 (20). pp. 7-12. ISSN 2307-4833