Record Details

Дидактичні основи формування змісту професійно-художньо освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/10305/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/10305
 
Title Дидактичні основи формування змісту професійно-художньо освіти
Дидактические основы формирования содержания профессионально-художественно образования
Basics of Didaktichnі formuvannya zmіstu profesіyno-hudozhno osvіti
 
Creator Радкевич, В.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті обґрунтовано дидактичні підходи до відбору та структурування професійних знань і умінь майбутніх майстрів декоративно-прикладного мистецтва. Визначено дидактичні принципи, які є провідними в формуванні змісту професійно-художньої освіти: принципи ціннісних орієнтацій особистості в декоративно-прикладному мистецтві, принцип самореалізації особистості в художньо-творчої діяльності та інші. Викладено критерії відбору та структурування змісту професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників художніх промислів і ремесел.
В статье обоснованы дидактические подходы к отбору и структурированию профессиональных знаний и умений будущих мастеров декоративно-прикладного искусства. Определены дидактические принципы, которые являются ведущими в формировании содержания профессионально-художественного образования: принципы ценностных ориентаций личности в декоративно-прикладном искусстве, принцип самореализации личности в художественно-творческой деятельности и другие. Изложены критерии отбора и структурирования содержания профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих художественных промыслов и ремесел.
In the article the didactic approach to the selection and structuring of professional knowledge and skills of the future masters of arts and crafts. Defined didactic principles that are leading in formi¬rovanii content of professional arts education: the principles of value orientations of the individual in the arts and crafts, the principle samorealizatsii personality in artistic and creative activity, and others. It sets out criteria for the selection and structuring of the content of training of future skilled workers arts and crafts.
 
Publisher НТУ "ХПІ"
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/10305/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84.%D0%BE%D1%81%D0%B2.%D0%B7%D0%B1.%D0%BD%D0%B0%D0%BA.%D0%BF%D1%80.pdf
- Радкевич, В.О. (2009) Basics of Didaktichnі formuvannya zmіstu profesіyno-hudozhno osvіti Професійна освіта: ціннісні орієнтири сучасності. pp. 363-371. ISSN 978-966-593-744-9