Record Details

Термінологічне поле приватної вищої школи в контексті інтеграції України до європейського освітнього простору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/9102/
УДК 378.058(477)
 
Title Термінологічне поле приватної вищої школи в контексті інтеграції України до європейського освітнього простору
Терминологическое поле негосударственной высшей школы в контексте интеграции Украины в европейский образовательный простор
Terminology background of private higher school in the context of Ukraine’s integration to the European educational space
 
Creator Прохор, I.П.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена проблемі сучасного трактування термінологічного поля приватної вищої школи, а також провідних дефініцій, що застосовуються для позначення діяльності приватних вищих навчальних закладів як у вітчизняній так і в міжнародній науково-педагогічній та публіцистичній літературі. Теоретично обґрунтовано поняття «вищий навчальний заклад приватної форми власності» в контексті підходів сучасного освітнього до термінологізації та трактування понять. Проаналізовано історію розвитку досліджуваного терміну, основні визначення різних видів та особливості їх трактування у працях вітчизняних науковців та міжнародній науково-педагогічній літературі. Запропоновано до вживання термін «приватний заклад вищої освіти» як синонім, який повністю відповідає європейському контексту, та може використовуватись для кращої міжнародної зрозумілості та порівнюваності національної та міжнародної систем освіти.
The article is devoted to the contemporary interpretation of the terminology background of private higher school in Ukraine, as well as key definitions used to describe the activities of private higher education institutions both in the national and in the international scientific-educational and pedagogical literature. The concept of "private higher education institution" in the context of modern educational approaches to terminologization and interpretation of concepts is theoretically grounded. The history of the development of the term, the basic definitions of the various types and characteristics of their interpretation in the works of national and international scientific-educational and pedagogical literature is analyzed. The term "private higher education institution" is proposed to use as a synonym, which fully meets the European context, and can be used for better international comparability and understandability of national and international education systems.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/9102/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%85%D0%BE%D1%80%20%D0%86.%D0%9F.%20%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5.pdf
- Прохор, I.П. (2014) Terminology background of private higher school in the context of Ukraine’s integration to the European educational space Теоретичний та науково-методичний часопис "Вища освіта України". Тематичний випуск "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу", 1 (3). pp. 65-69. ISSN 2078-1016