Record Details

Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/8294/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8294
 
Title Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення
 
Creator Найдьонов, Олександр Григорович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
2 Religion. Theology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Освіта – це спосіб колективу долучити молоде покоління до цінностей і навичок, характеру даного суспільства. Отже, освіта підпорядкована культурі народу і в нормі являє собою як би її короткий виклад.
Виховним ідеалом класичного періоду античності є ідеал мудрості джерелом якої є Вищий розум. Мудрість людини проявляється у її вчинках, пов'язана з етикою, мораллю людини.
Сучасна українська освітня система є радянською. Остання базувалася на донесенні людям знань без культурних та моральних (чеснот) цінностей.
Людина, що забула Бога, сама не може стати на шлях добра. Її знання, „безбожний прогрес” так або інакше обертаються на шкоду людині і навіть стають смертельно небезпечними. Зараз, після есесівських наукових експериментів над в'язнями Освенціму. Після Хіросіми, в умовах можливого застосування хімічної і бактеріологічної зброї й інших подібних плодів наукового прогресу, ми нарешті побачили ціну безбожного прогресу.
Тільки знання і навчання, що одухотворені Богом, релігією, мораллю, дають великі блага людям. Інакше – світло обертається пітьмою, „культурною” революцією в сталінському та маоістському сенсі.
 
Publisher Кримський інженерно-педагогічний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/8294/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D1%8C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf
- Найдьонов, Олександр Григорович (2014) Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення Січневі педагогічні читання. Випуск 12. pp. 15-18.