Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/8294/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/8294 |
|
Title |
Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення
|
|
Creator |
Найдьонов, Олександр Григорович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
2 Religion. Theology 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
|
Description |
Освіта – це спосіб колективу долучити молоде покоління до цінностей і навичок, характеру даного суспільства. Отже, освіта підпорядкована культурі народу і в нормі являє собою як би її короткий виклад. Виховним ідеалом класичного періоду античності є ідеал мудрості джерелом якої є Вищий розум. Мудрість людини проявляється у її вчинках, пов'язана з етикою, мораллю людини. Сучасна українська освітня система є радянською. Остання базувалася на донесенні людям знань без культурних та моральних (чеснот) цінностей. Людина, що забула Бога, сама не може стати на шлях добра. Її знання, „безбожний прогрес” так або інакше обертаються на шкоду людині і навіть стають смертельно небезпечними. Зараз, після есесівських наукових експериментів над в'язнями Освенціму. Після Хіросіми, в умовах можливого застосування хімічної і бактеріологічної зброї й інших подібних плодів наукового прогресу, ми нарешті побачили ціну безбожного прогресу. Тільки знання і навчання, що одухотворені Богом, релігією, мораллю, дають великі блага людям. Інакше – світло обертається пітьмою, „культурною” революцією в сталінському та маоістському сенсі. |
|
Publisher |
Кримський інженерно-педагогічний університет
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/8294/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D1%8C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf
- Найдьонов, Олександр Григорович (2014) Традиції освіти античності – нагальна вимога сьогодення Січневі педагогічні читання. Випуск 12. pp. 15-18. |
|