Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6009/
|
|
Title |
Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження
|
|
Creator |
Авшенюк, Н.М.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
|
|
Description |
Охарактеризовано світовий освітній простір (СОП) як соціальну ідею створення системи заходів, що забезпечує право людини на отримання освіти та її конвертацію, тобто визнання незалежно від громадянства особи та країни навчання; як специфічну сферу життєдіяльності людства, в якій під контролем суспільства формуються зовнішні й внутрішні умови для розвитку особистості; як продукт педагогічної думки, що розвивається, змістова сторона якого містить загальнопланетарні інтереси у сфері освіти. СОП є частиною глобального соціального простору, що об'єднує суб'єктів і об'єктів освіти в межах координат земної кулі, які уособлюють, по-перше, інституційні форми освіти й неформальні структури, що прямо чи опосередковано беруть участь у цьому процесі, і, по-друге, освітні продукти (концепції, освітні стандарти, навчально- методичне забезпечення традиційного та інноваційного типу), що відображають ціпі, цінності, принципи, зміст й іншу інформацію про освіту та розглядаються у взаємодії, а також впливають на освіту людини. СОП розвивається паралельно з розвитком системи світового господарювання і має цептропериферичну структуру. Австралія, Велика Британія, Канада й США, що обрані нами для здійснення детального аналізу у дослідженні тенденцій розвитку транснаціональної вищої освіти, за рядом ключових ознак відносяться до країн «.центр} » СОП.
|
|
Publisher |
Хмельницький національний університет
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6009/1/%D0%9D.%D0%9C._%D0%90%D0%B0%D0%B2%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf
- Авшенюк, Н.М. (2014) Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження Порівняльна професійна педагогіка, 4 (1). pp. 105-111. ISSN 2308-4081 |
|