Record Details

Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/6009/
 
Title Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження
 
Creator Авшенюк, Н.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Охарактеризовано світовий освітній простір (СОП) як соціальну ідею створення системи заходів, що забезпечує право людини на отримання освіти та її конвертацію, тобто визнання незалежно від громадянства особи та країни навчання; як специфічну сферу життєдіяльності людства, в якій під контролем суспільства формуються зовнішні й внутрішні умови для розвитку особистості; як продукт педагогічної думки, що розвивається, змістова сторона якого містить загальнопланетарні інтереси у сфері освіти. СОП є частиною глобального соціального простору, що об'єднує суб'єктів і об'єктів освіти в межах координат земної кулі, які уособлюють, по-перше, інституційні форми освіти й неформальні структури, що прямо чи опосередковано беруть участь у цьому процесі, і, по-друге, освітні продукти (концепції, освітні стандарти, навчально- методичне забезпечення традиційного та інноваційного типу), що відображають ціпі, цінності, принципи, зміст й іншу інформацію про освіту та розглядаються у взаємодії, а також впливають на освіту людини. СОП розвивається паралельно з розвитком системи світового господарювання і має цептропериферичну структуру. Австралія, Велика Британія, Канада й США, що обрані нами для здійснення детального аналізу у дослідженні тенденцій розвитку транснаціональної вищої освіти, за рядом ключових ознак відносяться до країн «.центр} » СОП.
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/6009/1/%D0%9D.%D0%9C._%D0%90%D0%B0%D0%B2%D1%88%D0%B5%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf
- Авшенюк, Н.М. (2014) Феномен «світового освітнього простору» як об'єкт науково-педагогічного дослідження Порівняльна професійна педагогіка, 4 (1). pp. 105-111. ISSN 2308-4081