Особливості становлення особистісного контролю у школярів з різним рівнем навчальних досягнень
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/5335/
|
|
Title |
Особливості становлення особистісного контролю у школярів з різним рівнем навчальних досягнень
|
|
Creator |
Петренко, Ірина Володимірівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкриваються структурно-функціональні особливості особистісного контролю у школярів з різним рівнем навчальних досягнень, що спричиняють конструктивні та деструктивні зміни у саморегуляції їх довільної активності в процесі навчання.
The article is devoted to the study of the structural-functional features of personality control of school children with different educational achievements, which conduct to structural and destructive changes of self-regulation their arbitrary activity in the process of teaching. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/5335/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_1212%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8.pdf
- Петренко, Ірина Володимірівна (2013) Особливості становлення особистісного контролю у школярів з різним рівнем навчальних досягнень Наукові записки Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (40). |
|