Record Details

Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/5329/
 
Title Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень
 
Creator Мусіяка, Наталія Іванівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті представлено систему тренінгових та корекційних завдань, яка має на меті конструктивний розвиток образу „Я” у молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Методика тренінгу містить низку взаємодоповнювальних завдань, покликаних, з одного боку, забезпечити багатобічність вивчення окремих структурних компонентів образу „Я – школяр”, а з другого – здійснити корекційні впливи, спрямовані на становлення продуктивних тенденцій в особистісному розвитку молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень, сприяти емоційному включенню дитини у шкільний простір.
The article presents the system of training and correctional tasks the goal of which is the constructive development of «self-image» of junior students with different levels of academic achievements. The method of training includes a number of complementary tasks designed on the one hand, to study the versatility of individual structural components of the student’s «self-image» and on the other hand to implement the corrective influence to the formation of productive trends in the personal development of junior schoolchildren who have different levels of academic achievements including a favorable emotional child’s inclusion into the school environment.
 
Publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/5329/1/musiyaka_vip_15.pdf
- Мусіяка, Наталія Іванівна (2012) Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (15). pp. 393-401.