Record Details

Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період «відлиги» (друга половина 50–х років – 1964 р.)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/4924/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/4924
 
Title Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період «відлиги» (друга половина 50–х років – 1964 р.)
 
Creator Березівська, Лариса Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти другої половини 50–х років – 1964 р. Особливу увагу сконцентровано на причинах актуалізації диференційованого підходу в період «хрущовської» шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв’язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, водночас диференційована передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим та іншими критеріями система шкільної освіти.
In the article, the peculiarities of the Soviet government education politics on the differentiation of the organization and the content of the school education in the second half of the 50-s – 1964 were demonstrated. A special attention was paid to the reasons of the differentiate approach actualization in the period of Khrushchev’s school reform. On the basis of the analysis of the Law on making a school closer to life conditions as well as the further development of the system of citizens’ education in the Ukrainian Soviet Socialistic Republic (1959), it was demonstrated that the state, the centralized school education system which, first of all, was differentiated in accordance with the profession-orientated, territorial and economic, social, age, and other criteria functioned in Ukraine at the same time.
 
Publisher Рідна школа
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/4924/1/%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B7_%D0%A0%D1%96%D0%B4_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8_%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Word.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (2014) Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період «відлиги» (друга половина 50–х років – 1964 р.) Рідна школа, 1 (2). pp. 54-60.