Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2496/
|
|
Title |
Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників
|
|
Creator |
Чорноус, О.В.
|
|
Subject |
004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються результати проведених експериментально-емпіричних досліджень ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та включення їх як інформаційних елементів до навчального матеріалу електронного підручника. Подаються рекомендації щодо модульного змістового наповнення, структуризації навчального матеріалу,визначення оптимальних значень обсягів і швидкості подачі навчальної інформації за їх допомогою.
The article deals with the results of experimental and empirical studies on the effectiveness of using the static audio-visual electronic media as a stand-alone multimedia learning tools and integrate them as data elements in the educational material of the electronic textbook. Recommendations are given for unit content and structure of teaching material determine the optimal values of the volume and speed of delivery of educational information with their help |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2496/1/%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%83%D1%81.pdf
- Чорноус, О.В. (2012) Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників Проблеми сучасного підручника (12). pp. 751-759. |
|