Record Details

Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2496/
 
Title Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників
 
Creator Чорноус, О.В.
 
Subject 004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглядаються результати проведених експериментально-емпіричних досліджень ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та включення їх як інформаційних елементів до навчального матеріалу електронного підручника. Подаються рекомендації щодо модульного змістового наповнення, структуризації навчального матеріалу,визначення оптимальних значень обсягів і швидкості подачі навчальної інформації за їх допомогою.
The article deals with the results of experimental and empirical studies on the effectiveness of using the static audio-visual electronic media as a stand-alone multimedia learning tools and integrate them as data elements in the educational material of the electronic textbook. Recommendations are given for unit content and structure of teaching material determine the optimal values of the volume and speed of delivery of educational information with their help
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2496/1/%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE%D1%83%D1%81.pdf
- Чорноус, О.В. (2012) Дослідження ефективності використання статичних аудіовізуальних електронних засобів як складових інформаційних елементів навчального матеріалу електронних підручників Проблеми сучасного підручника (12). pp. 751-759.