Record Details

Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2297/
37.013.42
 
Title Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання
 
Creator Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37 Education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито сутність і зміст соціальних очікувань особистості як соціально-педагогічної категорії, методи й результати її дослідження на прикладі сучасних старшокласників
Статья посвящена раскрытию сущности и содержания социальных ожиданий личности как социально-педагогической категории, методам и результатам ее исследования на примере современных старшеклассников
In this article to inspecting essence and contents social's expectation personality if social's pedagogics category, methods and results her research the example of the modern high school
 
Publisher ЛНУ імені Тараса Шевченко, м.Луганськ, Україна
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2297/2/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2.%D0%A4._%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%87%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D1%96_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D1%97%D1%85_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (2011) Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання Соціальна педагогіка : теорія та практика, 3 (4). pp. 78-83. ISSN 1817-3764