Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2297/
37.013.42 |
|
Title |
Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання
|
|
Creator |
Алєксєєнко, Т.Ф.
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37 Education 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкрито сутність і зміст соціальних очікувань особистості як соціально-педагогічної категорії, методи й результати її дослідження на прикладі сучасних старшокласників
Статья посвящена раскрытию сущности и содержания социальных ожиданий личности как социально-педагогической категории, методам и результатам ее исследования на примере современных старшеклассников In this article to inspecting essence and contents social's expectation personality if social's pedagogics category, methods and results her research the example of the modern high school |
|
Publisher |
ЛНУ імені Тараса Шевченко, м.Луганськ, Україна
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2297/2/%D0%90%D0%BB%D1%94%D0%BA%D1%81%D1%94%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2.%D0%A4._%D0%97%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%87%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%8C_%D1%81%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2_%D1%96_%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D1%97%D1%85_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Алєксєєнко, Т.Ф. (2011) Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників та соціально-педагогічні проблеми їх регулювання Соціальна педагогіка : теорія та практика, 3 (4). pp. 78-83. ISSN 1817-3764 |
|