Використання диференційованого підходу на уроках музики та співів у загальноосвітній школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2111/
|
|
Title |
Використання диференційованого підходу на уроках музики та співів у загальноосвітній школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.)
|
|
Creator |
Куліш, Тетяна Іванівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
У статті розглядаються питання становлення та розвитку музично-естетичного виховання в загальноосвітній школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано особливості диференціації навчального процесу на уроках музики та співів у зазначений історичний період.
|
|
Publisher |
“Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2111/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%96%D1%88_%D0%A2._%D0%86._.pdf
- Куліш, Тетяна Іванівна (2013) Використання диференційованого підходу на уроках музики та співів у загальноосвітній школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”: зб. наук. пр. (30). pp. 342-346. |
|