Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22471/
|
|
Title |
Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні
|
|
Creator |
Коневщинська, О. Е.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools |
|
Description |
Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.
|
|
Publisher |
Черкаси: ЧДТУ
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22471/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0%D1%81%D0%B8%20%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%A2%202010.pdf
Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. pp. 13-15. |
|