Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22444/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1117/827 |
|
Title |
Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти
|
|
Creator |
Коневщинська, О. Е.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education |
|
Description |
Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.
|
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22444/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%E2%84%964%20%2842%29%202014.pdf
Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). pp. 20-32. ISSN 2076-8184 |
|