Record Details

Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22444/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1117/827
 
Title Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти
 
Creator Коневщинська, О. Е.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education
 
Description Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22444/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%E2%84%964%20%2842%29%202014.pdf
Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). pp. 20-32. ISSN 2076-8184