Record Details

Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22415/
 
Title Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та
ранньоновоанглійській мові
 
Creator Топачевський, С. К.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної компресії речень у текстах англомовної реклами
на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до
введення додаткової пропозиції у глибинну структуру речення, що робить його більш інформативним
для адресата, і, відповідно, сприяє інформаційному насиченню всього рекламного тексту. Встановлено,
що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться речення з безособовими
формами дієслова: дієприктметником, герундієм, інфінітивом.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22415/1/27.pdf
Топачевський, С. К. (2016) Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо - та ранньоновоанглійській мові. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). pp. 136-140. ISSN 2076-6173