Record Details

Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22400/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1196
 
Title Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж
 
Creator Коневщинська, О. Е.
 
Subject LB1603 Secondary Education. High schools
 
Description У статті проаналізовано стан і перспективи використання сучасних електронних соціальних мереж у розвитку інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників. Висвітлено ступінь наукового розроблення проблеми, зокрема визначено напрями подальшого залучення старшокласників у інформаційно-комунікаційний простір з метою підвищення ефективності навчального процесу. Розкрито сутність поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті застосування електронних соціальних мереж. Зазначено, що пріоритетними завданнями державної освітньої політики загальної середньої освіти є визначення, розвиток і підтримування функціонування єдиного інформаційно-освітнього середовища, організація ширшого доступу учнів, педагогів та управлінців до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів, удосконалення інформаційного забезпечення навчального процесу, завдяки використанню змістового наповнення, засобів і технологій соціальних електронних мереж в освітній діяльності.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22400/2/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%84%961%20%2845%29%202015.pdf
Коневщинська, О. Е. (2015) Розвиток поняття інформаційно-освітнього середовища навчання старшокласників в аспекті використання соціальних електронних мереж. Інформаційні технології і засоби навчання, 45 (1). pp. 12-20. ISSN 2076-8184