Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22266/
|
|
Title |
Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні |
|
Creator |
Фальштинська, Ю. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
В статті досліджуються та аналізуються методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в дистанційному навчанні (ДН). Визначено чинники, які впливають на результативність навчання. Розглянуто типи сприймання інформації та засвоєння навчального матеріалу студентами та як вони реалізуються в дистанційному навчанні. Виявлено, що візуалам і дигіталам легше сприймати інформацію дистанційно, в той час як аудіала і кінестетам важче. Проведено порівняльний аналіз типів темпераменту студентів. Надано рекомендації щодо розробки дистанційного курсу, враховуючи типи темпераменту студентів. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22266/1/27.pdf
Фальштинська, Ю. В. (2016) Методологічні та психологічні проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у дистанційному навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)). pp. 143-148. ISSN 2076-6173 |
|