Ідеї неперервності навчання у центрі освіти дорослих – Народній школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704861/
|
|
Title |
Ідеї неперервності навчання у центрі освіти дорослих – Народній школі
Ideas of continuity of studies are in the center of education of adults - Folk school |
|
Creator |
Зінченко, Світлана Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У статті автор розглядає особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. Аналізує освіту дорослих як невід’ємну складову неперервної освіти. Також висвітлено основні аспекти діяльності Центру освіти дорослих, метою якого є розширення сфери освітніх послуг, що надаються дорослому населенню. Проаналізовано роботу Народної школи для навчання різних категорій дорослого населення у межах функціонування Центру освіти дорослих.
Ideas continuity education the Center for Adult Education - Elementary school In article the author examines features of training of adults in system of continuous education. Аnalyzes education of adults as іntegral making continuous educations. Also describes the main aspects of the adult education Centre, which aims to expand the scope of educational services provided by adult population. Аnalyzed the work of the national school for training of different categories of the adult population in the framework of the adult education Centre. |
|
Publisher |
Ексклюзив-систем
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704861/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_2016.PDF
- Зінченко, Світлана Володимирівна (2016) Ideas of continuity of studies are in the center of education of adults - Folk school In: Наукова спадщина Василя Сухомлинського у контексті розвитку освіти особистості впродовж життя Ексклюзив-систем, м. Кропивницький, Україна, pp. 146-150. ISBN 978-617-7079-49-0 |
|