Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22351/
|
|
Title |
Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки)
|
|
Creator |
Федорова, М. А.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.
|
|
Publisher |
Кіровоград: Імекс-ЛТД
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
pdf
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22351/1/2014_%D0%86%D0%9F%D0%92_%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2.PDF
Федорова, М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. pp. 350-359. |
|