Record Details

Проблема підготовки педагогів до впровадження дистанційного професійного навчання в науковій літературі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704815/
http://ivet-ua.science/images/Journals_IPTO/Arhive/Seminar-20160426-proceedings.pdf
 
Title Проблема підготовки педагогів до впровадження дистанційного професійного навчання в науковій літературі
Проблема подготовки педагогов к внедрению дистанционного профессионального обучения в научной литературе
The problem of training teachers for the introduction of remote training in the scientific literature
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
004.77 General networking applications and services
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Зроблено огляд наукової літератури, виокремленно основні напрями дослідження за зазначеною проблемою та визначено її актуальність.
Сделан обзор научной литературы, выделены основные направления исследования по данной проблеме и определена ее актуальность.
A review of the scientific literature, highlights the main directions of research on this issue and to determine its relevance.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704815/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA_%D0%BF%D1%80%D0%BA%D1%82_%D1%81%D0%B5%D0%BC_%D0%94%D0%9E.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (2016) The problem of training teachers for the introduction of remote training in the scientific literature In: Використання платформи дистанційного навчання е-learning.org.ua в освітньому процесі професійно-технічного навчального закладу [Електронний ресурс]: матеріали наук. - практ. семінару (м. Київ, 26 квітня 2016 р. ) ІПТО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 36-37.