PR as a marketing tool
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/22190/
|
|
Title |
PR as a marketing tool
|
|
Creator |
Chernoverova, A.
|
|
Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
Publisher |
Житомир: ФО-П Левковець Н.М.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
english |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/22190/1/115.pdf
Chernoverova, A. (2016) PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. pp. 16-17. |
|