Record Details

Методологічні аспекти формування комунікативної компетентності у контексті навчально-методичної системи особистісно-орієнтованої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704559/
 
Title Методологічні аспекти формування комунікативної компетентності у контексті навчально-методичної системи особистісно-орієнтованої освіти
Methodological aspects of communicative competence in the context l of personality-oriented education
Методологические аспекты формирования коммуникативной компетентности в контексте учебно-методической системы личностно-ориентированного образования
 
Creator Фідкевич, Олена Львівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті висвітлено методологічні аспекти комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх шкіл України. На основі аналізу підручників з російської мови для 4 класів початкової школи з українською мовою навчання досліджується, у якій мірі навчальний матеріал підручників орієнтований на розвиток комунікативних навичок у молодших школярів.
The article presents methodological aspects of communicative competence. Тhе article explores the formation of communicative competence on the basis of analysis of textbooks on russian language for 4 primary grade in schools with ukranian language of education.
В статье проанализированы методологические аспекты коммуникативной компетентности учеников общеобразовательных школ Украины. На основе анализа учебников по русскому языку для 4-х классов начальной школы с украинским языком обучения исследуется, в какой мере материал учебников ориентирован на развитие коммуникативных навыков у младших школьников.
 
Publisher Наук–друк
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704559/1/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8.pdf
- Фідкевич, Олена Львівна (2012) Methodological aspects of communicative competence in the context l of personality-oriented education Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка, 10 (21). pp. 34-42. ISSN 2072-4772