Record Details

Організація навчальних досліджень студентів засобами мобільного математичного середовища «Вища математика»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704375/
 
Title Організація навчальних досліджень студентів засобами мобільного математичного середовища «Вища математика»
Organization of educational research students of mobile mathematical environment «Higher Mathematics»
Организация учебных исследований студентов средствами мобильной математической среды «Высшая математика».
 
Creator Словак, К. І.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description Розглянуто проблему організації навчання математики студентів економічних спеціальностей ВНЗ на основі дослідницького підходу у навчанні. Зокрема зосереджено увагу на засобах мобільного математичного середовища «Вища математика», що на дають можливість впроваджувати ідеї дослідження як на лекційних, так і на практичних заняттях.
The article deals to the problem of learning mathematics students of economic specialties on the basis of research approach in education. Particular focus concentrated on means of the mobile mathematical environments «Higher Mathematics», providing an opportunity to introduce the idea of as research as a lecture and the practice.
В статье рассмотрена проблема организации обучения математике студентов экономических специальностей вузов на основе исследовательского подхода в обучении. В частности, сосредоточено внимание на средствах мобильной математической среды «Высшая математика», которые предоставляют возможность внедрять идеи исследования как на лекционных, так и на практических занятиях.
 
Publisher Донецький національний університет
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704375/1/Extract%20Pages%20From%2039.pdf
- Словак, К. І. (2013) Organization of educational research students of mobile mathematical environment «Higher Mathematics» Дидактика математики: проблеми і дослідження (39). pp. 34-39. ISSN 2079-9152