Record Details

Використання соціальних мереж у навчанні фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704351/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/554/589
 
Title Використання соціальних мереж у навчанні фізики
The use of social networks in physics teaching
 
Creator Єчкало, Ю.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
53 Physics
 
Description В даній статті представлена схема використання соціальних мереж в навчання фізики. Описані переваги і недоліки використання соціальних мереж в навчання фізики. Зроблено висновок про те, що застосування у навчальному процесі з фізики соціальних мереж може сприяти підвищенню якості навчання через освоєння студентами навичок спільної роботи та колективної творчості; використання відкритих, безкоштовних і вільних електронних ресурсів; самостійне створення мережевого навчального змісту; освоєння інформаційних концепцій; управління та спостереження за діяльністю учасників мережевої спільноти. Для викладачів соціальні мережі можуть виступати у якості інструменту для професійного розвитку.
The scheme of using social networks in teaching physics is presented in this paper. The advantages and disadvantages of using social networks in teaching physics are described. It is concluded that the application of social networks into the educational process can enhance the quality of education through the development of student teamwork skills and collective creativity; the using of opensource, open and free electronic resources; creating of network educational content; development of information concepts; managing and monitoring the activities of members of the network community. For teachers social networks can serve as a tool for professional development.
 
Publisher Видавничий відділ КМІ
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704351/1/554-2197-1-PB.pdf
- Єчкало, Ю.В. (2013) The use of social networks in physics teaching Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2 (11). pp. 70-75. ISSN 2309-1479