Теоретичні та методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищій школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704297/
|
|
Title |
Теоретичні та методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищій школі
Theoretical and methodological foundations fundamentalization informatychnyh teaching subjects in high school |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
Теплицький, І.О. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Головні освітні тенденції 90-х рр. минулого століття – диференціація та спеціалізація навчання – виникли як відповідь на соціально зумовлену потребу ринкового суспільства знизити навчальне навантаження на студента та інтенсифікувати процес навчання у вищій школі з метою найшвидшого залучення молодої людини до суспільно-економічного життя. Проте в умовах ускладнення виробництва, прискорення науковотехнічного прогресу та формування інформаційного суспільства вузькоспеціалізовані фахівці, підготовлені за скороченою програмою, швидко переставали б бути конкурентоспроможними на ринку праці. При цьому на початку ХХІ століття екстенсивними шляхом – подовженням терміну навчання та ускладненням навчального матеріалу – так і не вдалося розв’язати проблему швидкого застарівання знань, яка особливо гостро постала у сфері високих технологій – отримання нових матеріалів та здобування нових знань.
The main educational trends of the 90's. The last century - differentiation and specialization training - emerged as a response to social needs caused by market society to reduce the workload of the student and to intensify the process of learning in high school to attract the fastest young man to the socio-economic life. However, in terms of manufacturing complexity, accelerating Research and Technical Progress of information society and specialized staff, prepared for the reduced program, quickly ceased to be competitive in the labor market. Thus at the beginning of the XXI century extensive way - extension of training and educational material complication - and failed to solve the problem of rapid obsolescence of knowledge, which is particularly acute in high technology - new materials and acquiring new knowledge. |
|
Publisher |
Видавничий відділ НМетАУ
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704297/1/Extract%20Pages%20From%20vol3.pdf
- Семеріков, С.О. and Теплицький, І.О. (2010) Theoretical and methodological foundations fundamentalization informatychnyh teaching subjects in high school Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 3 (8). |
|