Модель Гумбольдта як першоджерело Болонського процесу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704218/
|
|
Title |
Модель Гумбольдта як першоджерело Болонського процесу
Humboldt source model as the Bologna Process |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
|
|
Description |
Вперше концепція фундаментальної освіти була сформульована Вільгельмом фон Гумбольдтом: в ній зазначалося, що предметом такої освіти мають бути саме ті фундаментальні знання, які сьогодні відкриває наука; більш того, освіта має бути вбудована в наукові дослідження. Вища школа ХІХ сторіччя переважно слідувала моделі Гумбольдта, згідно якої університет – це елітарний навчальний заклад, в якому навчання та наукові дослідження знаходяться в нерозривній єдності, і головний акцент робиться на підготовку та виховання творчої особистості, здатної до саморозвитку.
For the first time the concept of basic education was formulated by Wilhelm von Humboldt, it was noted that the subject of such education should be exactly the fundamental knowledge that science opens today; Moreover, education must be built into the research. High School nineteenth century largely followed the Humboldt model, according to which university - an elite school, where teaching and research are inseparable unity, and the emphasis is on training and education of creative personality, capable of self-development. |
|
Publisher |
Видавництво ХДУ
|
|
Date |
2008
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704218/1/thesfund.pdf
- Семеріков, С.О. (2008) Humboldt source model as the Bologna Process In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування освітніх середовищ як методична проблема» Видавництво ХДУ, м. Херсон, Україна. |
|