Record Details

Модель Гумбольдта як першоджерело Болонського процесу

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704218/
 
Title Модель Гумбольдта як першоджерело Болонського процесу
Humboldt source model as the Bologna Process
 
Creator Семеріков, С.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Вперше концепція фундаментальної освіти була сформульована Вільгельмом фон Гумбольдтом: в ній зазначалося, що предметом такої освіти мають бути саме ті фундаментальні знання, які сьогодні відкриває наука; більш того, освіта має бути вбудована в наукові дослідження. Вища школа ХІХ сторіччя переважно слідувала моделі Гумбольдта, згідно якої університет – це елітарний навчальний заклад, в якому навчання та наукові дослідження знаходяться в нерозривній єдності, і головний акцент робиться на підготовку та виховання творчої особистості, здатної до саморозвитку.
For the first time the concept of basic education was formulated by Wilhelm von Humboldt, it was noted that the subject of such education should be exactly the fundamental knowledge that science opens today; Moreover, education must be built into the research. High School nineteenth century largely followed the Humboldt model, according to which university - an elite school, where teaching and research are inseparable unity, and the emphasis is on training and education of creative personality, capable of self-development.
 
Publisher Видавництво ХДУ
 
Date 2008
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704218/1/thesfund.pdf
- Семеріков, С.О. (2008) Humboldt source model as the Bologna Process In: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проектування освітніх середовищ як методична проблема» Видавництво ХДУ, м. Херсон, Україна.