Компетентнісне спрямування змісту елективних курсів з іноземних мов для старшої школи: рефлексивний аналіз рівнів навченості
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/704105/
|
|
Title |
Компетентнісне спрямування змісту елективних курсів з іноземних мов для старшої школи: рефлексивний аналіз рівнів навченості
Компетентностное направление содержания элективных курсов по иностранным языкам для старшей школы: рефлексивный анализ уровней обученности Competence oriented content of elective courses in foreign languages for high school: reflective analysis of learning levels |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
Басай, Олег Вікторович |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Компетентнісний підхід до навчання доцільно розглядати відповідно до цілей, змістових і процесуальних особливостей шкільної іншомовної освіти, зокрема: а) добору й організації змісту навчання; б) вибору та використання навчальних технологій; в) організації навчального процесу; г) форм і видів контролю результатів навчання. За результатами проведеного нами дослідження нам удалося визначити основні показники сформованості іншомовної комунікативної міжкультурної компетентності школярів. Компетентностный подход к обучению целесообразно рассматривать в соответствии с целями, содержательными и процессуальными особенностями школьного иноязычного образования, в частности: а)отбора и организации содержания обучения; б)выбора и использования обучающих технологий; в)организации учебного процесса; г)форм и видов контроля результатов обучения. По результатам проведенного нами исследования нам удалось определить основные показатели сформированности иноязычной коммуникативной межкультурной компетентности школьников. Competence approach to training should be considered in accordance with the objectives, content and procedural peculiarities of school foreign language education, including: a) the selection and organization of learning content; b) the selection and use of educational technology; c) the educational process; d) forms and controls of learning outcomes. As a result of our research we were able to identify key indicators of formation of foreign language communicative intercultural competence of students. |
|
Publisher |
ФПО Жовтий О. О.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/704105/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B4%D1%8C%D0%BA%D0%BE__%D0%91%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B9_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B5_%D1%81%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.PDF
- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2016) Competence oriented content of elective courses in foreign languages for high school: reflective analysis of learning levels Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування : матеріали міжнародного дискусійного форуму, 19 – 20 травня 2016 р., м Умань. pp. 260-265. |
|