Record Details

Простір інтрасуб’єктної комунікативної діяльності з Іншим дошкільників із затримкою психічного розвитку: операціоналізація концепту дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704011/
http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/73083/68406
 
Title Простір інтрасуб’єктної комунікативної діяльності з Іншим дошкільників із затримкою психічного розвитку: операціоналізація концепту дослідження
The space of intra-subject communication with Оther of preschoolers with developmental delay: operationalization of the study concept
 
Creator Омельченко, Ірина Миколаївна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті теоретично обґрунтовано актуальність дослідження інтрасуб’єктної комунікативної діяльності
в нових реаліях інформаційного суспільства, що включає рівність таких форм взаємодії, як комунікативна
діяльність із реальним партнером, з одного боку, і спілкування з квазісуб’єктом (уявним компаньйоном) і
суб’єктивованим об’єктом (улюбленою іграшкою), з іншого. Виділено компоненти суб’єктності (самосвідомість,
усвідомлення, ідентифікацію і рефлексію) та розкрито їх роль у розвитку усвідомленого спілкування з Іншим.
Операціоналізовано емпіричний концепт дослідження інтрасуб’єктної комунікативної діяльності з Іншим
(улюбленою іграшкою та уявним компаньйоном) у дошкільників із затримкою психічного розвитку.
The article substantiates theoretically importance of the study of intra-subject communications in the new
realities of the information society, that includes equality of such forms of interaction as communicative activities with a real partner on the one hand, and communication with a quasi-subject (a imaginary companion) and a subjective object (a favourite toy) on the other. The article determines the components of subjectivity (consciousness, awareness, identification and reflection) and reveals their role in development of conscious communication with Others. The empirical concept of our study of intra-subject communications with Other (a favourite toy and an imaginary companion) is operatsionalized for preschool children with developmental delay.
 
Publisher Громадська організація «Всеукраїнський парламент працездатних інвалідів»
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704011/1/73083-152600-1-PB_%D0%9E%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%81%D1%83%D0%B1%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB.pdf
- Омельченко, Ірина Миколаївна (2016) The space of intra-subject communication with Оther of preschoolers with developmental delay: operationalization of the study concept Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, 1. pp. 76-84. ISSN eISSN 2410-4620