Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9884/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9884 |
|
Title |
Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих учнів
Psychological conditions of gifted students’ research abilities development |
|
Creator |
Постова, К.Г.
|
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 374 Education and training out of school. Further education 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
Роботу присвячено проблемі розвитку дослідницьких здібностей учнів, особлива увага звертається на встановлення психологічних умов, що впливають на їх розвиток. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми обдарованості та психології здібностей, здійснено аналіз відомих концепцій дослідницьких здібностей, на основі якого встановлено загальні підходи до розвитку спеціальних здібностей. Запропоновано та теоретично й експериментально обґрунтовано модель психологічних умов розвитку дослідницьких здібностей підлітків. Роботу орієнтовано на студентів, аспірантів, психологів, вчителів, викладачів вищих навчальних закладів.
The work is devoted to the development of research abilities of students, special attention is paid to the establishment of psychological conditions that affect their development. The analysis of psychological and pedagogical literature on the psychology of talent and ability, the analysis of known concepts of research capabilities are investigated, based on which a general approach to the development of special abilities is stated. An experimentally and theoretically grounded model of psychological conditions of research abilities of teenagers is proposed. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9884/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0-.pdf
- Постова, К.Г. (2014) Psychological conditions of gifted students’ research abilities development Project Report. Інститут обдарованої дитини, м.Київ, Україна. |
|