Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21985/
|
|
Title |
Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст) |
|
Creator |
Михайлова, О. С.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі, визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття. Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії. Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за Дальтон-планом. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21985/1/18.pdf
Михайлова, О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 82-85. ISSN 2076-6173 |
|