Record Details

Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21985/
 
Title Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях
американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст)
 
Creator Михайлова, О. С.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті здійснено аналіз педагогічних технологій формування особистості в соціальному середовищі,
визначено особливості їх використання у педагогічних концепціях американських учених 20 століття.
Подано основні ідеї формування особистості Джона Дьюї. Розглянуто ''метод проектів'' як метод
поєднання інтересів і самодіяльності учнів; Дальтон-план як ефективну модель педагогічної взаємодії.
Визначено її компоненти, з’ясовано основні фактори, які обумовлюють ефективне співробітництво за
Дальтон-планом.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21985/1/18.pdf
Михайлова, О. С. (2016) Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 82-85. ISSN 2076-6173