Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/21965/
|
|
Title |
Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів |
|
Creator |
Дяченко, О. Ф.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
В статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз". Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно- спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно- орієнтованого змісту математичної освіти. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/21965/1/8.pdf
Дяченко, О. Ф. (2016) Відбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 31-35. ISSN 2076-6173 |
|